Každý den s železnou pravidelností usedá osmdesátiletý stařík Theodor na svůj bicykl a vydává se ze svého domova na sedmikilometrovou pouť do centra všeho dění. Místem, kde se snaží aspoň trochu zbavit své osamělosti, je autobusová zastávka v zapadlé lotyšské vesnici.