Dokument o čtyřleté Marii Olmsteadové, jejíž obrazy jsou považovány za vrchol abstraktního expresionismu a srovnávány s díly Kandinského či Pollocka, zajímavým způsobem nastavuje zrcadlo společenské posedlosti „zázračnými dětmi“ a ptá se, jaká je skutečná podstata umění.