Radostný průlet světem polky, světem plným tance, jídla, hudby a jejích zanícených vyznavačů. Blank zde s vřelostí předvádí výbušnou energii a elán polské subkultury za „asistence“ takových hvězd světa polky, jakými jsou Jimmy Sturr, Eddie Blazonzyck a Walt Solek.