Multikulturní road movie Dunya a Desie, vibrující bujarou energií a humorem, uchvátí své cílové publikum mladých divaček dobře vystavěným příběhem o přátelství a porozumění.
Multikulturní road movie Dunya a Desie, vibrující bujarou energií a humorem, uchvátí své cílové publikum mladých divaček dobře vystavěným příběhem přátelství a porozumění. Osmnáctileté dívky, v Amsterodamu žijící Maročanka Dunya (Maryam Hassouniová) a místní Desie (Eva van de Wijdevenová), jsou navzdory propastnému rozdílu v původu i povaze nejlepší kamarádky. Dunyina tradiční marocká rodina není zrovna nadšená jejím přátelstvím s Desie, ordinérní peroxidovou blondýnou, vždy spoře oděnou a rozjuchanou. Těsně předtím, než Dunyinii rodiče (Rachida Iaallala, Mahjoub Benmoussa) odvezou svou dceru do Maroka, aby tam sjednali její svatbu, zjišťuje Desie, že je těhotná, a rozhoduje se, zda jít na potrat. Ve svém zmatku se vydává za Dunyou do Maroka, kde chce hledat vlastního otce, který před osmnácti lety zamířil z Holandska právě do Casablanky.