Chcete být milovanou a milující manželkou a zároveň špičkovou právničkou v podniku, kde jako právník pracuje i váš muž? Stojí za to nebezpečně koketovat s nejvyšším šéfem? Komedie Léy Fazerové se tváří feministicky, ale kvůli tomu nepřehlíží staré pravdy o partnerských vztazích a citech.
Viktor a Margot jsou ideální manželská dvojice - mladí, krásní a do sebe zamilovaní. Oba jsou navíc vzdělaní a ambiciózní, vystudovali práva a zrovna získali zaměstnání ve stejné právnické firmě. Co vypadalo dokonale, nemusí takové ve skutečnosti být, zvlášť když každý z nich chce na tomto prestižním pařížském pracovišti dělat se stejnou vehemencí kariéru. Šéfem firmy je šarmantní sukničkář Nicolas Bervesier, a tak je jasné, kdo z dvojice má větší šance na rychlý postup. A Margot, která se tvářila tak emancipovaně, začne najednou s ohromnou vervou a vynalézavostí využívat všech „ženských zbraní“ … „Nechtěla jsem natočit žádnou moralitu, myslím, že člověk má zkusit cokoli a nebát se riskovat. Na životě je přece nejhezčí to, že musíme řešit situace, které jsme svým počínáním vyvolali.“ Režisérčin komentář naznačuje, že o feminismu i morálce se dá mluvit s nadhledem a v lehce ironicko-komickém tónu.