Kvůli bombardování je v izraelské Haifě vyhlášen zákaz vycházení. Svůj svatební den tráví židovští snoubenci Maya a Roi ve sklepě, kde se má večer konat i samotný svatební obřad. V improvizovaném krytu se už shromáždili nejbližší členové jejich rodin... Poetický snímek realizoval Oren Gvili jako svůj absolventský projekt na telavivské univerzitě. Autorská výpověď s aktuálním podtextem přerůstá z komorního vyprávění o zkažené svatbě v metaforické svědectví o věčném ohrožení intimního životního prostoru.