Zátah na mafiánského bosse se nezdaří a policejní komando zůstává odříznuto v přízemí jeho neproniknutelného sídla. Přeživší se budou muset probojovat přes desítky pater plných po zuby ozbrojených zločinců. Není čas na strategie, ke slovu přijdou zbraně, mačety a bojová umění.
Speciální policejní oddíl má za úkol proniknout do přísně střeženého činžovního domu na předměstí Jakarty a zajmout šéfa gangu, který obývá horní patro. Tým je však brzy prozrazen a z domovního telefonu se ozve lakonický šéfův rozkaz: Kdo z nájemníků pomůže zabít policisty, bude už navždy bydlet zadarmo. Malé skupince, která přežije následující krvavou lázeň, tak nezbude nic jiného než se vydat směrem vzhůru, jedinou cestou, jež jim může zajistit přežití. Po nezbytné premise následuje to, co ze snímku dělá jeden z nejlepších akčních filmů posledního desetiletí: explicitní adrenalinová akce s dokonale propracovanými choreografiemi a brutální poezií násilí v dynamicky snímaných soubojích na hranici fyzických možností, které překračují všechny pomyslné meze toho, co jsme v asijských filmech dosud viděli. Hlavní hrdina, policista Rama v podání Ika Uwaise, jenž předvedl své schopnosti již v předchozím režisérově snímku Cesta bojovníka (2009), se tak bude muset probojovat až k samotnému vrcholu zločineckého řetězce, a to za pomoci všeho, co mu přijde pod ruku.