Osvaldo je závislý na své matce, která mu kromě jiného stříhá nehty a krmí ho. Jeho zmizení je však pro oddanou rodičku tragédií. Vydává se do márnice i nemocnic, aby v sobě vykřesala naději, že je milovaný syn naživu. A když zjistí, že asi není, upne se k myšlence, že ho zavraždil podivný sběratel výstřižků z černé kroniky.
Ramona miluje svého syna natolik, že mu stříhá nehty a krmí ho, ačkoliv je už dospělý. Když se jednoho dne nevrátí domů, aby s matkou jako vždy povečeřel hustou rajskou polévku z konzervy, vydá se ho Ramona hledat – do nemocnic i márnice. Právě tam se setkává s podezřelým Genarem, který sbírá články z černé kroniky. Ramoně se zdá, že by mohl mít se smrtí jejího syna, jíž se stále více obává, něco společného. Podezřelé je už to, jak se neustále ochomýtá okolo jejich domu, i když to by zase mohlo být kvůli pohledné sousedce, která sama něco skrývá. Snímek spojuje psychologické drama se stupňujícími se momenty plnými černého humoru a uhrančivé vizuality. Nebojí se zacházet za hranice estetiky ošklivosti, ale zároveň si uchovává odstup, který však nijak neoslabuje sílu příběhu. Snímek zručně kombinuje zájem o postavy a výraznou stylizaci, která odráží pestrou latinskoamerickou kulturu, ale stejně tak se zvládá vyjadřovat k násilí, které do regionu vnášejí drogové kartely.