Průmyslová zóna, obchod s balonky, tři gangsteři, dietní koktejl, dinosaurus na dvorku, dva spoutaní homosexuálové, kuželková dráha, královský pudl, stepující gangster, tepláková souprava, ještě více teplákových souprav, samá voda, nebo přihořívá? Absurdní film o bezvýsledné výpravě.