Drama debutujícího izraelského režiséra Toma Shovala je příběhem bratrů Yakiho a Shaula, kteří se rozhodnou radikálně vyřešit ekonomické problémy své rodiny. Přirozená hranice mezi synovskou oddaností a společenskou morálkou se tak ve světě násilí a manipulace beznadějně deformuje.