Dokument nápaditým způsobem podává emotivní příběh otce a syna. Jejich společný výlet je vlastně průzkum historie emigrace Finů do Švédska, zatížené mnoha problémy. Film, zatím nejlepší, jaký Mika Ronkainen natočil, je chvílemi pojednán formou muzikálu a s velkým důmyslem využívá dobových písniček k tomu, aby divák nahlédl co nejhlouběji do traumatizujících vzpomínek, sdílených mnoha „švédskými Finy". Lze v nich najít slova jako hanba, vina, zločin a alkoholismus. Přibližně čtyřicetiletý hudebník Kai Latvalehto má skvělou rodinu, ale stejně se cítí vykořeněný. Tento pocit zřejmě pramení z dětství stráveného ve Švédsku a potom z přesazení zpět ve věku dospívání. Jak nemluvný Kai a jeho otec Tauno jedou z finského Oulu do svého bývalého bydliště ve švédském Göteborgu, jejich bolestně upřímné hovory jsou přerušovány písničkami. Složila je v 70. letech minulého století první generace finských imigrantů do Švédska a v dokumentu je hrají a zpívají muzikanti z generace druhé.