Filmový režisér Hussein by rád natočil ve své vlasti, iráckém Kurdistánu, snímek Anfal, o vojenské operaci se stejnojmenným názvem. Ve vizuálně propracovaném filmu režisér nenásilně a přirozeně propojuje kurdskou současnost s minulostí a nahlíží nelehké a traumatizující události svého národa s upřímností, ale také s vlídným humorem.
Filmový režisér Hussein by rád ve své vlasti, iráckém Kurdistánu, natočil snímek o vojenské operaci Anfal, která v osmdesátých letech vedla k vyvraždění více než 182 tisíců Kurdů. Divák následně sleduje snahu nejen jeho, ale i celého filmového štábu dostát tomuto záměru a snímek natočit, a to i přes mnohé problémy, které natáčení provází. Štáb se musí potýkat s nedostatkem financí, nedůvěrou místních obyvatel, s přehnanými a neadekvátními požadavky národem zbožňované herecké hvězdy či s nesouhlasem otce mladé dívky Sinur, která by se ráda ujala hlavní role v připravovaném filmu. Vzpomínky vryté do kamene je vizuálně propracovaný snímek, ve kterém režisér nenásilně a přirozeně propojuje kurdskou současnost s minulostí a nahlíží strastiplné a traumatizující události svého národa s upřímností, ale také vlídným humorem. Korki se zcela vyhýbá sentimentu a přináší divákovi osobní a intenzivní vhled do kurdské historie a mentality.