Jeden z nejúspěšnějších italských režisérů zasadil příběh s kriminální zápletkou do prostředí podnikatelských kruhů severní Itálie, kde jediným měřítkem hodnot je majetek. Dvě společensky nerovné rodiny propojí událost, do níž jsou zapleteny jejich děti. Osudově jsou tak ovlivněny vztahy v obou rodinách i další život všech zúčastněných osob. Hvězdné obsazení i důmyslně použité režijní postupy zajistily filmu úspěch u kritiky i u diváků.
Osudy dvou společensky nerovných rodin propojí smrt cyklisty, sraženého neznámým autem. Policie zjistí, že šlo o vůz patřící bohatému podnikateli, a zajímá ji, kdo ho řídil. Pokud by obvinila jeho syna, zhroutily by se otcovy plány na politickou kariéru. Syn má ale spolužačku, jejíž otec, arivistický maloměšťák, vidí příležitost ke společenskému vzestupu a naivně spoléhaje na podnikatelovu poctivost neváhá zadlužit rodinu. Ve hře jsou manželky obou mužů a další postavy. Příběh, vyprávěný v kapitolách, nahlížejících často tutéž scénu různýma očima, se od thrilleru vyvíjí v psychologické drama a k sociální studii s rysy grotesky. Námět románu Stephena Amidona přesadil Paolo Virzì z amerického prostředí do podnikatelských kruhů severní Itálie, kde jediným měřítkem hodnot jsou peníze. Vynikající herecké obsazení zajistilo filmu mimořádný úspěch v kinech a Valerii Bruni Tedeschiové cenu za herecký výkon na festivalu Tribeca.