Mladá frustrovaná herečka potkává jednoho dne v parku detektiva, který umí vykládat sny. Děj se brzy přenáší do roviny, kde vládne snová logika a není úplně zjevné, co je jen iluze, a co realita. Odlehčený snímek s komediálními prvky byl uveden např. na festivalech v Pusanu a Rotterdamu.
Mladá frustrovaná herečka se dostává do depresivní situace, protože na divadelní hru, ve které hraje, nikdo nechodí, a zároveň se rozchází se svým přítelem. Odchází do parku zapálit si cigaretu a potkává detektiva, který má podivné nadání – umí vykládat sny. Ona mu vypráví svůj sen, v němž sedí v cizím autě a jeho majitel je zavřený v kufru, a on zjišťuje, že až příliš připomíná podobný případ, který řeší. Děj se brzy přenese do roviny, kde vládne snová logika, není úplně zjevné, co je jen iluzí, a co realitou, a osudy hrdinů jsou podivně propojeny. Dosáhne mladá dívka uměleckého a partnerského štěstí? A jakou roli v tom budou hrát její sny? Druhý film režiséra Lee Kwang-kuka volí lehce absurdní a komediální prvky a zároveň minimalistické provedení. Hlavním nositelem děje a charakteristiky postav jsou dialogy, které připomenou poetiku filmů jeho mentora – dnes již kultovního režiséra Hong Sang-sooa. Film byl uveden např. na festivalech v Pusanu a Rotterdamu.