Petr Válek vždy odmítal mít cokoli společného s tajemnými silami. Snad právě proto si vybral povolání založené výhradně na profesionálně prováděném klamu – kouzelnictví. Život úspěšného varietního mága se proto řádně zkomplikuje, když u něj okolí nečekaně konstatuje „nadpřirozené schopnosti v rozvinutém stadiu“. Petr během představení nechtěně způsobí levitaci své asistentky, prstem dokáže přehrávat cédéčka a začne mít věštecké vize o budoucnosti svých bližních. Lékaři, psychiatři ani kněz si s ním nevědí rady. Vinou svého vlivu na okolí přijde o práci a nedokáže úspěšně čelit ani problémům v soukromí. Největší potíže má se svou sestrou Svatavou, která lehce navazuje vztahy, stále však čeká na toho pravého muže svého života. Petr nakonec zjistí, že mu nadpřirozené schopnosti byly na čas propůjčeny možná jen proto, aby svou sestru úspěšně provdal za jistého neurochirurga. Svůj dar nakonec sice ztratí, nakazí jím však alespoň svého bývalého šéfa.