Virgil Bliss je člověk, který zoufale touží žít normální život, najít si dobrou práci, oženit se se slušnou ženskou a založit si vlastní rodinu. Jediný problém je, že Virgil je právě propuštěný zloděj a neumí nic jiného. Seznámí se s Mannym Alvarezem, který naivního Virgila začne zaučovat do toho, jak to ve světě chodí. Představí ho Ruby, drogově závislé prostitutce, do níž se Virgil na první pohled zamiluje. Společně vytvoří jakousi nepříliš fungující rodinu, ohrožovanou vzájemnou nedůvěrou, závislostí a tíhou jejich zničených životů. Všechno se ještě zhorší, když se na scéně znovu objeví Manny. Virgil dostane brutální a konečnou lekci o hranicích lásky a svých vlastních dobrých úmyslů.