Silvia Prieto je příběh ženy posedlé představou, že existuje jiná žena, jež má stejné jméno. V den svých sedmadvacátých narozenin se Silvia rozhodne změnit svůj život. Najde si práci jako číšnice, koupí si kanárka, rozkrájí čtyři kuřata na 48 kousků do mrazáku a potká dívku, která dělá na ulicích reklamu pracímu prášku. Pak stráví i se svým kanárkem víkend u moře v Mar del Plata, kde potká Itala, který jí půjčí své sako od Armaniho. Díky němu zjistí, že opravdu existuje druhá Silvia Prieto. Její křehký svět se rozpadne. Pátrání po druhé Silvii se brzy změní v matoucí hru plnou hádanek, pohybující se mezi komedií, parodií a vážností.