Mladý nájemný vrah Kong je od dětství hluchoněmý a jeho vyděděnost ho přivedla k naprostému citovému chladu: své vraždy provádí se strohou profesionalitou, dokonale a bez zájmu. Jsou mu vzdálena i citová hnutí bývalého učitele a partnera ve zločinu Joea a jeho milenky Aom. Teprve setkání s mladou lékárnicí Fon probudí v Kongovi lidskou bytost. Přicházející emoce však mohou Konga zavést jak na cestu lásky a sebeuvědomění, tak na cestu sebevražedné pomsty za smrt jeho jediných přátel… Bratři Oxide a Danny Pangovi natočili syrový, krvavý a vzrušující thriller s minimálním množstvím dialogů a zároveň originální, stylovou filmovou vizi o lásce a smrti. Jejich hrdina je právě tak postmoderním Leonem, zjevujícím se zčistajasna za zády svých obětí, jako Mauglím velkoměstského podsvětí, jenž právě poprvé s úžasem zahlédl svůj odraz na vodní hladině.