Ede a Zaki, dva neúspěšní rockeři, se přihlásí do konkurzu a získají práci: mají složit muzikál k výročí ústavu pro nevidomé. Během dvou nocí něco sepíšou, jsou však nepříjemně překvapeni, že to podle smlouvy musí s nevidomými dětmi také nastudovat. Zaki se z toho rovnou vyvlékne, zatímco Ede učiní pár neúspěšných pokusů. Jako režisér utrpí naprosté fiasko, zato se do něho zamilují všechna děvčata ze „souboru“. Ede požádá o pomoc Imolu, baletku, která má v ústavu šestiletého synka. Imola zpočátku cítí vůči nevidomým averzi, ani s postižením vlastního dítěte se nedokáže vyrovnat. Potřebuje však peníze. Ede se ztratí a nechá ji s nevidomými samotnou. Imola s nimi začne bez nadšení zkoušet a v průběhu práce postupně přemůže svůj odpor k jejich postižení i ke svému synovi. Tento film byl natočen pro nevidomé, jimž pomáhá sledovat příběh speciální komentář.