Reni je dívka, která hraje v místní alternativní rockové kapele, snažící prorazit v nočních klubech. Andrés je prostitut, ketrýse prodává jiným mužům, a to kdykoliv a kdekoliv je to jen možné. Potkají se v ulicích dnešního Buenos Aires, něco mezi nimi zajiskří, spolu stráví noc a začnou se v nehostinném velkoměstě protloukat společně. Neobvyklý milostný příběh z hlavního města Argentiny, jehož mladí hrdinové hledají lásku, dobrodružství a snadný výdělek. Peníze ale nemůžou nahradit lásku. Láska totiž není na prodej.