V jednom z nejlepších novozélandských filmů všech dob zachycuje debutující režisérka prchavé chvilky horkého léta roku 1972, na jehož konci čeká třináctiletou Janey nejen rozloučení s dětstvím, ale především šokující poznání, že se její bezstarostný život může nenávratně změnit během pouhého okamžiku.