Vizuálně působivý snímek je íránské road movie o putování vojáka a ženy, která má dohlížet na správnost voleb v zapadlém pouštním kraji, k přehodnocení jejich zcela protichůdných a vyhraněných názorů. Snímek získal na festivalu v Benátkách 2001 Cenu za nejlepší režii a na festivalu v Londýně Zvláštní uznání FIPRESCI.