Komediálně laděný příběh o francouzském dělníkovi, který utíká před tupou prací a nesnesitelnou rodinou. Na malou chvíli nachází útočiště v Benátkách, brzy ovšem zjišťuje, že před světem zákazů a povinností není úniku. Snímek byl na letošním Berlinale oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.