Oscar Grubman oslňuje okolí svojí sečtělostí, galantností a perfektní znalostí francouzštiny. Má jen dva problémy – je mu teprve patnáct a je beznadějně zamilován do své nevlastní matky Eve, kterou ztvárnila Sigourney Weaver. Gary Winick získal za tento snámek na letošním Sundance festivalu Cenu za nejlepší režii.