Yasmine je zasnoubená s Rachidem, jejich vztah je stabilní a silný. Yasmine i Rachid jsou děti alžírských emigrantů, žijící v Paříži. Znenadání a bez jakéhokoli vysvětlení odjíždí Rachid do Alžíru. Yasmine, která od té chvíle nemá o Rachidovi žádné zprávy, se rozhodne odjet do Alžíru a zjistit, co se s Rachidem stalo.
Yasmine je zasnoubená s Rachidem, jejich vztah je stabilní a silný. Yasmine i Rachid jsou děti alžírských emigrantů, žijící v Paříži. Znenadání a bez jakéhokoli vysvětlení odjíždí Rachid do Alžíru. Yasmine, která od té chvíle nemá o Rachidovi žádné zprávy, se rozhodne odejet do Alžíru a zjistit, co se s Rachidem stalo. Je odhodlána nalézt pravdu. Vydává se tak do země svých předků a rodičů, o které nic neví a která je jí zcela neznámá. Záhy je zaskočena všudypřítomným násilím, které ovládá celou zemi.