V chudinských čtvrtích Rio de Janeira se katolická víra mísí s vlivy původních náboženství i s africkými náboženskými tradicemi. Otevřený pohled na náboženský synkretismus v Brazílii, na soužití katolíků a protestantů a na vliv víry na každodenní život člověka.