Kamperovi je okolo třiceti, miluje svou pohlednou ženu, má velký byt, pěkné auto a práci snů. Jenže se ukáže, že žena je mu nevěrná, šéfovská židle videoherního vývojáře už ho také netěší a řešení nenadálé krize vášnivou odvetou není cestou správným směrem. Ve snaze pochopit, kde se stala chyba a jak ji napravit, si Kamper uvědomí, že mu nezbývá než dozrát a ztratit sám sebe nebo začít znovu a sám. Zábavný film o smutných poznáních, která na prahu opravdové dospělosti nutí revidovat životní volby (včetně těch partnerských), je debutem Łukasze Grzegorzeka. Do své optimistické, leč nepodbízivé generační výpovědi režisér angažoval perspektivní talenty (Marta Nieradkiewiczová, Justyna Suwała – Tělo) i hereckou celebritu Jaceka Braciaka, jehož neodolatelný part milence patří k vrcholům snímku. Původní hudbu složila hvězdná dvojice polského hiphopového nebe Czarny a Pezet.