Bezdětné manželství Helene Brindelové nejeví známky štěstí, zádumčivá žena navíc ztratila víru v Boha. Vysvobození z pasti chmurných myšlenek a nespavosti, které se jednoho dne nabídne v osobě charismatického psychologa Eduarda Glucka, má však svou cenu. Martina Gedecková (Životy těch druhých), Ulrich Tukur (Bílá stuha) a Johannes Krisch (Odplata) v hlavních rolích neobvyklé psychologické romance, originální adaptaci románu renomované skotské autorky A. L. Kennedyové.