Detektiv Naredin se během vyšetřování vraždy krásné zpěvačky zaplétá do her nejvyšších pater egyptské politiky. Starým ani novým spojenectvím nelze věřit, a jak se blíží revoluce roku 2011, dusná Káhira je čím dál nebezpečnější. Snímek navazující na noirovou tradici zvítězil na Sundance.
Thriller odehrávající se na pozadí revoluce v Egyptě v roce 2011 získal hlavní cenu v mezinárodní soutěži hraných filmů na festivalu Sundance. V ulicích Káhiry to začíná vřít, křesla elit režimu budou brzy povážlivě vratká a detektiv Naredin je přivolán k vraždě krásné zpěvačky. V průběhu vyšetřování se stále těsněji zaplétá do nepřehledné hry nejvyšších pater egyptské politiky, starým ani novým spojenectvím nelze věřit a na své misi je čím dál osamělejší. Tarik Saleh ve svém filmu rekonstruuje revoluční Káhiru, živé a dusivé místo zároveň, je to chaos apokalypsy, ve kterém se hrdina snaží udělat správnou věc, získat spravedlnost pro oběť vraždy, i kdyby ho to mělo stát život. Snímek navazuje na tradici filmu noir a zároveň je vzpomínkou na revoluční kvas i jeho politickým komentářem. Urputného detektiva ztvárnil režisérův dlouholetý spolupracovník, charismatický Fares Fares. Reálné lokace byly natáčeny v Casablance.