Gay sauna má svá specifická pravidla, která by se dala shrnout pod heslo „Co se stane v sauně, tam také zůstane“. V to doufají i manželé Ivar a Pål, kteří se tam vydají s nadějí na zpestření partnerského stereotypu. Snímek o lásce i excesech, které je dobré dopřát si pouze jednou za čas.