Výsostně osobitý audiovizuální deník Franka Beauvaise používá kinematografii jako terapeutickou pomůcku, se kterou se autor vydává do hlubin svého nitra. Toto není generický filmový mash-up, ale nezastavitelný proud vědomí, plný deprese, cesty k vykoupení, ale i lásky ke kinematografii.