Nezávislý a silný Lovec, který v horách svádí boje s vlky, se ujme vzpurného Erkena, jemuž hrozí vězení. Zasvěcuje ho do svého řemesla a chlapec začíná chápat až mystické sepětí lidského rodu s přírodou. Po letech, po propuštění z vězení, se Erken rozhodne zopakovat život svého učitele.