Můj mladší bratr z Měsíce
Když váš malý bráška vážně není jako ostatní děti, je třeba odhalit proč. Co kdyby byl náhodou z Měsíce? Malá dívka ve filmu Frédérica Philiberta trefně popisuje myšlení svého bratříčka s autismem a ukazuje, kudy si k němu hledá cestu.