Král čuňat
Mládeži nepřístupný animovaný film představuje unikát nejen v kontextu korejské kinematografie. Násilný thriller znovu spojuje někdejší spolužáky, kteří vzpomínají na svá školní léta, jež rozhodně nebyla idylická. Zdá se, že šikana oba muže poznamenala víc, než by se na první pohled zdálo.
Kyung-min a Jong-suk jsou bývalí spolužáci, kteří se po škole vydali rozdílnými cestami. Jeden je úspěšný obchodník, druhý zkrachovalý spisovatel. Po letech vzpomínají při společném setkání na své školní roky a není divu, že se vracejí hlavně k šikaně, která je poznamenala. Když se skupině studentů „psů" postavil jediný chlapec z „čuňat", jež trpěla neustálým ponižováním, stal se nadějí utlačovaných outsiderů. Za jeho bojem, který s gradující agresí nepřátel přestával být čestný, se ale skrývají i další temné činy, jaké nelze vytěsnit ani po patnácti letech. A nečekané setkání je možná jednou provždy rozřeší. Snímek patří mezi nové korejské animované filmy, které se vzpouzejí dominantnímu trendu počítačové a 3D animace. Navíc se nesnaží oslovovat tradiční mladé publikum a nejen svými tématy, ale i tím, jak se vyjadřuje ke společenské situaci a soustřeďuje na psychologizaci postav, cílí na dospělé.