Sebastian je androgynní dvacetiletý chlapec, zoufale toužící po lásce. Nachází ji v osobě Andrease, punkera v koženém křiváku, jenž se stává jeho milencem a zároveň největším nepřítelem. Nepovažuje se totiž za gaye a jen těžko se smiřuje s tím, že ho city i vášeň poutají k jinému muži. Sebastian čím dál tím častěji nachází útočiště ve svém ženském alter egu, jež v něm nenápadně klíčí a už má i jméno Ellie.
Sebastian je androgynní dvacetiletý chlapec, snažící se v nehostinném prostředí současného Stockholmu najít lásku, nebo alespoň její iluzi, kterou si vytváří náhodnými známostmi na jednu noc. Sexuální dobrodružství ho často vhání do nebezpečných situací. Z jedné z nich ho vysvobodí Andreas, strážný anděl v koženém křiváku, v němž Sebastian spatří svou životní lásku, jíž se nemíní jen tak snadno vzdát. Od tohoto okamžiku se roztáčí kolotoč lásky, nenávisti a osudové přitažlivosti a začíná i téměř detektivní pátrání po vlastní sexuální a genderové identitě. Andreas je přesvědčen, že není gay, ale nedokáže se od Sebastiana odpoutat, a čím více se o to snaží, tím více Sebastian utíká ke svému ženskému alter egu jménem Ellie. Něžný a zároveň syrový příběh o lásce, sebepřijetí a vášni strhujícím způsobem kombinuje realismus dokumentárního přístupu se stylizací obrazů připomínající plátna barokních mistrů.