V luxusním domě na pobřeží Egejského moře žije Nadja společně s manželským párem Stefanem a Evi a jejich dcerou Iris. Nadja je sice služebná, ale rodina ji bere za právoplatného člena. Pravou povahu vzájemných vztahů prověří diagnóza závažné nemoci. Jak se rodina zachová tváří v tvář nutnosti omezit své vlastní pohodlí?
V domě na pobřeží Egejského moře žije Nadja společně s manželským párem Stefanem a Evi a jejich dcerou Iris. Dny plynou jednotvárně jeden za druhým. Stefanos odjíždí do práce, Evi si přivydělává jako překladatelka a Nadja se stará, aby byli všichni spokojení. Oficiálně je služebná, je ale zřejmé, že pro rodinu znamená mnohem víc. Je jejím nedílným členem, Irisinou druhou matkou a Evinou důvěrnicí. Únavu a slabost, kterou poslední dobou Nadja pociťuje, připisuje starostem o dceru žijící v zahraničí a také horku, které to léto panuje. Odborná diagnóza bohužel říká něco jiného a Nadja se k nastalé nelehké situaci staví s hrdostí sobě vlastní. Intimní drama rozehrané na půdorysu jednoho domu otevírá otázku lidské soudržnosti v době ekonomické krize, které současné Řecko čelí. Tváří v tvář nejistotě a případné nutnosti omezit vlastní pohodlí se hlavním hrdinům zdá lehčí zavřít oči než otevřít své srdce a převzít zodpovědnost za druhé.