Carl Johan De Geer strávil jako chlapec šťastné roky s babičkou, která i po válce zůstala přesvědčenou nacistkou. Po mnoha letech od její smrti se dospělý Carl Johan vydává po jejích stopách. Co táhlo k nacismu tuto svéráznou paní s legračním drdolem, zapálenou milovnici Hitlera, těžkého hnědého nábytku a „pravého árijského umění“?