Dvojitý milenec
Krásná, ale labilní Chloé a její psychoterapeut se do sebe zamilují. Komplikace nastávají, když žena zjistí, že milenec jí zatajil existenci svého bratra-dvojčete. Psychologický thriller Françoise Ozona, odkazující k filmům s psychoanalytickým tématem, budí pozornost svým rafinovaným dodržováním principu zdvojování.
Po marných pokusech odhalit důvody vlastní lability vyhledá Chloé psychoterapeuta a brzy se do něj zamiluje. Poněvadž i muže krásná pacientka přitahuje, začnou spolu žít. Chloé ale není vyléčená, a jak se ukáže, milenec jí zatajil, že má bratra-dvojče, který se rovněž zabývá psychoterapií. Od mírného Paula se však Louis liší násilnickou povahou, pod jejímž vlivem objevuje Chloé slasti i hrůzy morbidní erotiky. Zápletka se situacemi, jež místy hraničí s pornografií, upoutá stylem založeným na takřka geometrickém zdvojování předmětů i osob. Pro svou hru s kódy psychoanalytických témat, budící pochybnosti, do jaké míry je třeba ji brát vážně, našel Ozon spojence v kameramanovi Manuelu Dacosseovi i v hereckých představitelích Marine Vacthové, režisérově objevu z filmu Jen 17, a Jérémiem Renierovi, v důležité dvojroli se tu objeví i Jacqueline Bissetová.