A Dog Called Money
PJ Harvey, zásadní autorka a zpěvačka své generace, cestuje po Kosovu a dalších místech sociálních krizí. Hledá, jak využít pop-music jako médium žurnalistiky. Zároveň můžeme zblízka vidět, jak kreativní, soustředěná a vtipná umělkyně vytváří písně v proskleném studiu na očích veřejnosti.
PJ Harvey, zásadní autorka a zpěvačka své generace, cestuje po Kosovu, Afghánistánu a dalších místech sociálních krizí, aby je poznala v přímé zkušenosti. Hledá, jak využít pop-music jako médium reportážní žurnalistiky. Spolu s ní cestuje filmař a oceňovaný fotograf Seamus Murphy, který s PJ Harvey spolupracuje od minulé dekády. Tehdy zpěvačka přešla od osobních témat k reflexi společnosti a stavu světa. Zároveň sledujeme, jak kreativní, soustředěná a vtipná umělkyně přetváří viděné, slyšené a prožité do písní na novou desku. Tak jako ona mohla zblízka pozorovat život v místech krize, režisér Murphy nyní zblízka pozoruje ji – a ze situací tká svůj film.