Otisky prstů
Ačkoli působí jako ideální americká rodinka, už je to pár let, co se naposledy sešli u jednoho stolu. Když čtyři dospělé děti po dlouhé době navštíví rodiče v rodném domě v Nové Anglii, můžete si být jisti, že to nebude jen tak obyčejné Díkůvzdání.
Celovečerní debut Barta Freundlicha z roku 1997 je příběhem o dysfunkční rodině, která se sejde během Dne díkůvzdání v rodinném domě v Maine. Některé z teď už dospělých dětí se vrací po dlouhých třech letech, odcizení rodičů je i tak nemile překvapí. Budou muset přehodnotit své místo v rodině, ale i vztahy mezi sebou a ostatními sourozenci. Hořkosladká komedie o komplikovaných životních vazbách spoléhá na souhru výborných herců, mezi nimiž vyniká Roy Scheider jako mlčenlivý, odcizený otec a Julianne Moore v roli nejstarší dcery Mii, velkoměstské paničky pohrdající venkovským rodinným zázemím.