Gastón Solnicki a Hans Hurch – nonkonformní argentinský filmař a obdivovaný šéf kultovního filmového festivalu Viennale. Malý velký film o přátelství až za hrob prostřednictvím Gastónova filmového vyznání předčasně zesnulému kumpánovi. O truchlení, které je hravé a provokující, aniž by ztratilo na opravdovosti. O Vídni, jak ji neznáte.
Gastón Solnicki a Hans Hurch. Nonkonformní argentinský filmař a obdivovaný šéf kultovního filmového festivalu Viennale. Malý velký film o přátelství až za hrob prostřednictvím Gastónova filmového dopisu předčasně zesnulému kumpánovi. O truchlení, které je hravé a provokující, aniž by ztratilo na opravdovosti. Solnicki přijíždí do rakouské metropole a během obchůzek po místech, která dodnes nesou výraznou stopu Hurchovy nezaměnitelné a šarmantně kontroverzní osobnosti, pátrá čistým filmovým jazykem v paměti po okamžicích vzácného lidského souznění dvou zapálených cinefilů. Kinematografický nekrolog s jemným humorem.