Saša odchází od manžela a útočiště nachází u Dušana. Oba se snaží zorientovat ve svých vztazích a v tápání jsou si navzájem oporou. Režisér Bohdan Karásek klade ve svém celovečerním debutu důraz na přirozené, subtilně humorné dialogy a dokazuje, že limity nezávislé tvorby lze obrátit ve svůj prospěch.
Saša cítí, že se její vztah s manželem Karlem vyčerpal, a tak od něj na čas odchází. Útočiště nachází u Dušana. Oba se snaží zorientovat ve svých vztazích a vzájemně jsou si v tomto tápání oporou. Celovečerní debut Bohdana Karáska klade důraz na přirozenost dialogů i hereckých výkonů. S neokázalou elegancí a subtilním humorem představuje svět třicátníků, kteří hledají, nacházejí a někdy i ztrácejí přátele i životní partnery. Snímek je pokračováním série „bytových filmů“ (Lucie, 2011, Milostné písně, 2013), jež se pro režiséra staly cestou, jak tvořit navzdory neexistenci finanční podpory. Limity nízkého rozpočtu obrací ve svůj prospěch a zanechává tak za sebou, v prostředí české kinematografie, unikátní stopu.