Připravte se
Ve chvíli, kdy Lukas vyzve žáky, aby natočili krátký film ze svého života, netuší, co všechno se může stát. Příspěvek zakřiknuté Vendely spustí řetězec posměšků, šikany a obviňování, jehož nezůstane ušetřen ani sám učitel. Film o kruté současnosti, kdy se mobilní telefon mění ve zbraň a jeden lajk znamená vše.
Když Lukas zadá žákům za domácí úkol natočit krátký film, netuší, že hned první příspěvek zakřiknuté Vendely naruší křehkou rovnováhu třídy, kde ani dříve nebyla šikana neznámým pojmem. Dívka se snaží stát vloggerkou a pro získání více lajků je ochotná udělat vše. Ve třídě se rozhoří souboj, jemuž neunikne ani sám Lukas. V době, kdy se reálný život čím dál tím více přesouvá na sociální sítě, není totiž v bezpečí nikdo. Snímek Připravte se rozkrývá krutou současnost, ve které se mobilní telefon snadno stává zbraní, jež jedním kliknutím způsobí nevratné škody, a v níž mladí lidé svoji hodnotu odvozují od úspěchu svého instagramového alter ega.