Léto v Berlíně svede dohromady deset mladých lidí ve věku mezi dvaceti a pětadvaceti lety. Svět jim nabízí spoustu možností, ale ten správný životní směr a lásku si musí najít každý sám. Pocit absolutní svobody však stojí všemu skutečnému v cestě.