Pascal Lahmani pracoval jako producent a manažer. V roce 1994 režíroval svůj první krátký film Jeux de main. Roku 2001 natočil společně s Frédéricem Pellem dokument L´Histoire d´un autre, následoval krátký snímek Od hlavy až po paty (2002) .