Dean se snaží uniknout hrubosti prostředí své rodiny i sociální vrstvy, k níž náleží. Doufá, že pochopení a jemnost nalezne mezi aristokraty, setkává se však s všudypřítomnou zkažeností. Film získal ocenění na festivalech filmů s homosexuální tematikou v USA i Evropě.