Mé srdce
Londýn 1934. Po smrti otce nabídne Madeleine své sestře Dinah, aby se nastěhovala k ní a manželovi do domu v Londýně. Mezi Dinah a Rickiem však nezadržitelně vzrůstá náklonnost, které se ani jeden z nich nedokáže a ani nechce bránit. Režisér aniž by soudil, sleduje vývoj svých postav a jejich vzájemných vztahů během deseti let.
Londýn 1934. Po smrti otce nabídne Madeleine své sestře Dinah, aby se nastěhovala k ní a manželovi do domu v Londýně. Madeleinin manžel Rickie se nyní stal hlavou rodiny a proto se i on zapojí do manželčina úsilí najít svobodomyslné Dinah vhodného manžela. Po oznámení zásnub vše nasvědčuje tomu, že jejich přání bylo vyslyšeno. Mezi Dinah a Rickiem však nezadržitelně vzrůstá náklonnost, které se ani jeden z nich nedokáže a ani nechce bránit. Režisér aniž by soudil, sleduje vývoj svých postav a jejich vzájemných vztahů během deseti let. Klade tak otázky o přátelství, vině, síle lásky, ale také o smíření a odpuštění, kterého je každý člověk, i když v jiné míře, schopen. Vizuální krása filmu je podepřena výbornými hereckými výkony Heleny Bonham Carterové, Olivie Williamsové a Paula Bettanyho. Právě díky nim je příběh filmu živý a uvěřitelný. Režisér k snímku podotýká: "Myslím, že nejen mne ale i herce zaujala komplexnost scénáře. Téměř každý čin, každý dialog v sobě nese stopu napětí a pochybností, kterým postavy procházejí."