Opravdu nezávislá, nízkorozpočtová hořká komedie z Rakouska o skutečném smolaři. Heinz Hoschek přijde o práci, o manželku i o dům, až se nakonec stane plavčíkem.
Heinz Hoschek pracoval jako manažer v bance. Z práce ho však vyhodili a jeho manželství se zhroutilo. Když přišel i o dům, vrátil se do prázdného bytu po rodičích. Matka už zemřela a otec odešel do domova důchodců. Ve své osamělosti vzpomíná Heinz na dávno uplynulé dny: prázdniny u moře, oslavy narozenin, na školu a studentské časy, na své zásnuby… Díky alkoholu a práškům, které do sebe neustále láduje, ztrácí čím dál víc schopnost rozlišovat mezi realitou a fantazií. Přijímá ve svém bytě různé návštěvy: některé jsou reálné, jiné ne. Konečně se pokusí trochu vzchopit a najít si novou práci. Heinz Hoschek se stane plavčíkem… Opravdu nezávislá, nízkorozpočtová, hořká komedie z Rakouska.