Dokument o uskutečnění vize slavného konceptuálního umělce Christa a jeho partnerky Jean-Claude: nejdřív o jejich čtyřletém boji a pak o 24 mil dlouhém pásu bílé nylonové látky, protínajícím Kalifornii a mizícím v Tichém oceánu.