Michale Shemiová bydlí v Tel Avivu, je vdaná, má malé dítě a pracuje v otcově firmě, ale život v ortodoxní židovské rodině plné zákazů jí připadá jako vězení. Jen nakrátko nachazí útěchu v náručí milence...
Michale Shemiová je sympatická třicátnice, která žije v Tel Avivu v ortodoxní židovské rodině. Pracuje v otcově společnosti, je vdaná, má malého synka a zdá se, prožívá vyrovnaný a naplněný život. Jen chvílemi v něm probleskují okamžiky nespokojenosti, zvlášť při společně trávených tradičních svátcích, kdy otec přísně dodržuje náboženské rituály a nechce naslouchat svým nejbližším. Jeho dcera však v skrytu prožívá drama, s nímž se nemůže nikomu svěřit. Tajné citové naplnění a tragédie, kterou přitom prožije, otřese vším, co dosud drželo její život pohromadě. Michale nechce nikomu ze svých nejbližších ublížit, ale zároveň si uvědomuje, že nemůže takhle dál žít. Pro vdanou ženu z ortodoxní židovské rodiny, hlásící se k Jemenitům, platí velmi přísná pravidla a mladá matka ví, co ji čeká, když se vzepře... Film byl uveden na MFF v Berlíně a hlavní roli v něm ztělesnila Asi Leviová, která sama náleží k Jeremitům. Za role v předchozích filmech Urban Feel a The Investigation Must Go On získala v letech 1999 a 2000 inzaelskou filmovou cenu.